بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لطفا بی خیال شوید ....!

 استقلالی ها عقیده دارند که او یک بازیکن غیر قانونی بوده است. برای اینکه ببینیم داستان چیست باید نظر باشگاه استقلال را به طور کامل ببینیم چیست: آنها معتقدند که طبق آیین نامه س لیگ ایران بازیکنانی که از اروپا به ایران می آیند باید حتما در لیگ دسته اول یا دوم کشور اروپایی بازی کرده باشد و این امر شامل حال کبه که از لیگ دسته سوم فرانسه می آید نمی شود. به همین دلیل میرشاد ماجدی حول و حوش ساعت 1 بعد ازظهر دیروز به دفتر فدراسیون فوتبال مراجعه کرد و شکایت باشگاه استقلال را ارایه نمود. آنها یک تقاضا از فدراسیون دارند: اعلام نتیجه ی 3-0 به سود استقلال!

عابدینی او با قاطعیت می گوید: بازیکنی که من می آورم جای هیچگونه شبیه ای ندارد. کبه در تیم ملی زیر 23 سال بورکیه فاسو و زیر بیست سال مالی بازی کرده است ودر لیگ بالای فرانسه بوده.اینکه سال پیش در دسته سوم بازی کرده به دلیل مصدومیتی بوده که دو سال پیش شاملش شده و گرنه ما بازیکن بی کیفیت با خود نمی آوریم. به استقلالی ها توصیه می کنم دنبال رفع مشکلاتشان باشند و به این اهرمها متوسل نباشند. تازه این قرار داد در هیات فوتبال و سازمان لیگ ثبت شده. بازیکن غیر قانونی مانند آن فوتبالیست دو رگه ی کره ای پرسپولیس را خود فدراسیون رد خواهد کرد. در نهایت به استقلالی ها می چسبد که اینگونه برنده اعلام شوند؟
احمدی سراوانی معاون باشگاه داماش:به کنایه می گوید ما از لیگ فرانسه بازیکن 25 هزار دلاری می آوریم نه اینکه از لالیگا بازیکن چند میلیارد تومانی بالاتر از سقف همه ی قرار دادهای عرف و قانونی بیاوریم. اگر به قراردادی ایرادی باشد باید دنبال جای دیگری بروید. ما قبلا از آمدن این بازیکن همه ی سوابقش را زیر و رو کردیم و مطمئن هستیم جای هیچ گونه شبه ای وجود ندارد.
اظهارات درخشان:دوستان یک دقیقه برای شکایت تردید نکنند. کبه در تیم سالزبورگ فرانسه بازی کرده و چهار بار هم به میدان رفته و یک کارت زرد هم دریافت نموده است. آی تی سی او توسط فدراسیون تایید شده و اگر به لیگ دسته سوم رفته به این دلیل است که پیشنهادی که به او ارایه شده بود وسوسه انگیز بود.

بزرگترین پیروزی:خوب شد...!؟همین که این حمید درخشان نان به نرخ روز خور بیاد این حرف را در مورد باشگاه استقلال بزنه!یا معاون عابدینی به کنایه از بازیکن بزرگ و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران حرف بزنه و ....! تو خدا این کوچولوهای فوتبال ایران را بی خیال بشوید!استقلال و استقلالی به اهداف بزرگترشان قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان آسیا که عابدینی و درخشان و دیگر پرسپولیسی های فوتبال برایشان آرزوی شده باید فکر کنند.
لطفا بی خیال این کوچولوهای فوتبال شوید....!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 9 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ دوازدهم,هفته هفدهم,داماش گیلان,شکایت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com